looking in the mirror and what do I seee?

Ja, då var dagen kommen. Det är så att idag är sista dagen som mitt hår får vara i kontakt med vatten innan behandlingen som skall göras på lördag.. Känns.. spännande! Och kaotiskt för jag har varken börjat packa eller tvätta! Heller inte funderat över vad jag ska ha med mig! :O Det är en natt som vi ska vara borta, men jag vet själv att jag kommer att ta med mig halva garderoben.. Varför gör vi tjejer alltid så? Äh, man vill väl vara förberedd! + att man måste ju ha med sig kläder som passar till alla typer av väder som kan uppstå under dessa två dagar! inte sant..? ;) Men nu ska jag ta mig en lååång dusch och sedan fixa till håret, börja tvätta kanske? och småpacka lite.. Jag är taggad.. till max!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0