Like it or not



Sitter på jobbet nu och har nyss avnjutigt en god lunch som bestod av lite fullkornsris någon smarig gryta, eco morötter, lite keso och 1/4 honungsmelon till efterätt! :) + vatten såklart! Ja, så jobbar jag!
Sedan så fick jag näst intill ingen sömn inatt eftersom min telefon låg och plingade stup i kvarten.. Förstår inte varför man skriver couldn't care less i varje jävla sms och endå svarar på det man skriver? Trodde det var så att om man inte brydde sig så sket man i det? Ignorera you know? Vilket jag gjorde :) (sedan så är det väl lite väl drygt att sitts och leka retarded? Så, åh-jag-fattar-ingenting?) Nä! Nog pratat om det! Det är ett avslutat kapitel i Mitt liv! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0