kitten in the bidé?


Det här möttes jag av inne på toalettten i morse! Jayson har lagt beslag på bidén och så lär det nog bli framöver med.. Men hur får han platts..?


Idag så är det fortfarande ett j*vla k*kväder ute, så jag har ingen aning vad man ska hitta på. Jag vill gå ut och fota, men vad? Jag är helt inne på vatten nu men det finns ju bara typ spegeladammarna och där har man ju redan vare.. jobbigt värre :(

Ja just, den här veckan jobbar jag dubbelpass också! Är spider på natten måndag (inatt) till tisdag och sedan på dagen resterande dagar, + att jag jobbar ifrån halv 6 på kvällen varje dag.. haha, men jag är hård :D och van för den delen ;) Tycker bara att det är kul att få jobba mycket så :D


Men nu ropar min bejb på mig! Ska ut nu, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0