inside right..?



Okej, det här är utan tvekan de fulaste bilder jag någonsin lagt upp på internet! men vad gör man inte för, öh.. ja :) Jag måste iallafall medge att det var en stor skillnad, iallafall på ögonen då jag inte använder någon krämofondation av något slag utan bara mitt fantastiska id-puder :D Eller vänta, jag brukar faktiskt också använda den där rollen man ska ha under ögonen för att motverka mörka ringar (kommer inte på namnet och orkar verkligen inte springa till badrummet för att kolla upp det, orkar heller inte googla..haha :D)


Men nu ska jag typ, ut och ta en rök och sedan bara chilla i soffan tills det är dax! Dagens planer ser ut så att jag nu ska jobba ifrån 01:10 - 06:50, sedan ska jag vänta (sova) i vilorummet till halv 8 då Linnéa slutar, då ska vi hem till hennes papa, sova och sedan upp och dra ner på körskolan :D hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


puss och godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0