I min kundkorg

Jag försöker att äta så nyttigt som möjligt och har valt att rikta in mig på mycket frukt och grönt, bra fetter, fulkornsrika produkter och mindre onödigt kolhydrater. Jag äter tex inte bröd längre eller pasta och undviker potatis så mycket som det går. Jag kan inte skilja mig ifrån juicen så då har jag valt att gå över helt till Brämhults underbara juicer!♥ Ni vet väl att dom bara inehåller fruktjuicer? Inte ens vatten är tillsatt! hur bra som helst :D inga jävla E646 här inte! Det är dock ett minus att dom inte håller så länge + att dom är dyr. Men det är inte konstigt när dom verkligen bara gör deras juicer på ren frukt! och man får verkligen valuta för pengarna!
Men såhär ser det somsagt oftast ut när jag går och handlar nuförtiden :) Jag bor ju hemma fortfarande så behöver ju inte tänka på att handla så mycket annat ehe..


Men nu ska jag gå och koka mig lite fullkornsris till maten som blev över, samt göra en liten sallad tills lunchen imorgon! pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: Marina

Härligt Annelie, keep it up! ;D

2011-08-11 @ 00:01:52
URL: http://prinsessfeminist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0