Handledarkurs, Check




Guud vad lång tid det tog! Från klockan 17:00-20:30! haha, fick fan träsmak bak i arslet?! Sen vart jag så jävla hungrig för jag han inte käka innan vi for ner, men det löste sig då Kjell bjöd på bullar och kaffe! :) Men jag måste säga att jag kände mig allt bra gammal.. Alla som var med på kursen idag är typ 16 år?! Jag är 20 lixom.. Fast det känns ju rätt skönt att ha åldern inne så att det bara är att sätta igång direkt! Tillskillnad ifrån dom som får vänta iallafall 1 år innan det är någon mening med tex riskettan..? jaja :) Sen så kom jag och pappa på att jag har ju redan ett körtillstånd ifrån transportstyrelsen som jag fick när jag tog mitt mopedkort! Så då kunde jag ha tagit det istället för att skicka efter ett nytt för 220 kr.. Dock så var det inte jag som betalade, men endå! Inte för att det spelade någon roll egentligen för kom på senare att det troligtvis har gått ut :D Så nu sitter jag bara och väntar på att det ska komma ett brev där ifrån där det står att jag är good2go! längtar verkligen.. Jag är sjukt pepp!♥

Men nu måste jag sova, ska börja 06:00 imorgon igen! :) pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0