Fick hem årsboken idag





Och det rev verkligen upp en massa gamla minnen. Det här jag ska skriva om nu har jag faktiskt velat skriva om hur länge som helst, men har inte gjort det pga av .. ja, det vet jag inte. Men såhär är det.

Jag gick ju på John Bauer gymnasiet i Östersund med den bästa klassen någonsin. TYVÄRR, så fick jag inte lära känna alla så bra som jag velat pga 2 personer. Dessa två personer var dom som jag ägnade mina jävla skolår åt, att försöka bli deras vän, nära vän. Men inte. Man dög inte som det haha. Så istället för att vara med en sjukt rolig klass, med underbara personligheter fick man sitta med två stycken som bara klagade på allt och alla! Snackade skit om varandra till mig så jag hamnade i en åh-så-härlig-sitts. "The leader of the pack" ville ständigt inte gå på någon klassfest (även fast det sög när vi var på fest hos denne medans klassen var någon annan stans) eller med klassen överhuvudtaget för dom var ju alla så störda och hatade denne? konstigt att dom inte tyckte om dig så som du betede dig i klassrummet sometimes. Jag störde mig på dig , men såg förbi det för att jag vet hur du kan vara.
Ni slickade lärares röv så pass mycket att det fick mig att börja må illa ibland. Och då kan man ju fråga sig varför jag inte bara sket i dem? Jo för jag fick reda på att de inte ville vara min vän på det viset under stundentveckan. Sedan sket dom i mig pga att jag stod för mina åsikter? snälla. nä, lev i eran jävla grådastiga värld med djupa sår och blodiga bad. Don't give a fuck.
Så förlåt mig klassen, för att jag lät dem dra ner mig och få mig att inte vilja umgås med er.. Jag brukar sitta och tänka på det lite nu och då och ångrar mig så mycket att jag näst in till får ångest.. Men jag älskar er, forever♥

Så nu vet ni det! :) ska ta och städa nu sedan blir det till att jobba igen :D pusspuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0