Dag 4 som rökfri




Igår när jag gick ut så visste jag att jag skulle bli tvungen att röka. Så jag köpte mig ett paket och ja, jag rökte det. Men jag har inte rökt någonting idag eftersom I'm done! :D Men en feströkare, det är någonting jag strävar efter att bli. Men någon gång när jag dricker så ska jag försöka att inte röka, men det känns som om att det kommer att bli helt omöjligt. Saken är ju den att jag dricker så jävla sällan också så det är ingenting jag oroar mig för och jag känner mig själv så pass bra så jag vet att jag kommer att klara det!! Jag har ju gjort det hittils..? Men känner man att man inte är så stark i sig själv och saknar en bra självdisciplin så ska man nog inte röka när man går ut.. Isåfall så är det bara att avstå supandet för målet till ett rökfritt liv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0