Dag 2 som rökfri



Ja, vad ska man säga? Det känns precis som igår, dvs helt okej. Men suget kommer lite nu och då, lusten att gå ut och sätta sig med en pinne är ibland jättestarkt.. Men det gäller då bara att bita ihop, ta ett nickogummi och tänka på anledningen varför man valde att sluta, sedan går man bara iväg och göra något annat! :) Och jag måste säga det, att sist när jag slutade dom där sex veckorna så har jag aldrig mått så bra i hela mitt liv.. + att man känner sig så fri, fri ifrån cigaretter, fri ifrån risken att få cancer, kol och alla andra rökrelaterade sjukdommar + att kroppen mår så bra i sig! För ni vet väl att träna + röka = döden? haha nä inte riktigt men det är absolut inge bra att träna medans man röker. Jag vet, nu tänker vissa: "Men jag vet jättemånga som är fit och röker" Jo vist kanske det är så, men kroppen mår somsagt inte bra på insidan.. och rökning bidrar till celluliter brudar.. :(

Så kom igen nu hörrni! Kan jag kan ni! Jag kan faktiskt ta och lägga ut lite sluta-röka-tips om ni vill..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0