Dag 1 som rökfri



(igen) Jag slutade ju första gången i Februari och då klarade jag mig i 6 veckor:D vilket var sjukt bra gjort av mig! Men sedan så skulle vi åka till Thailand i Mars + att det började bli finväder.. Sedan så var det ju 100 dagars då med om jag inte minns fel, så då rökte jag den första ciggen.. Det var faktiakt inget speciellt, jag var inte ens sugen egentligen men jag gjorde det bara för att lixom? Ush, dumma jag.. Sedan 2 dagar senare satt jag fast där igen. Men not anymore!!

Jag vaknade upp i morse med världens jävla rökhosta imorse (vilket jag gjort varje morgon den senaste tiden) så, önska mig lycka till!
Kan ju lägga till att jag inte har rökt något alls idag! :)+ att jag gav bort mitt ciggpaket jag hade kvar till Ronny! I'm such a good person..

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0