curly girly






Såhär ser mitt hår ut just nu och jag måste faktiskt erkänna att jag börjar, gilla det lite? Kvalitén har förbättras sedan jag slutat platta det och igår tog jag det stora steget att gå ut och supa i krull.. Haha, det har jag aldrig gjort i hela mitt liv och det kändes faktiskt helt okej. Så jag rekommenderar det till alla er girls med sönderplattat hår. GEFAN I TÅNGEN! :D Alltså, det är sjukt jobbigt i början (speciellt när typ alla har trott att man hade naturligt rakt) men man vänjer sig och jag mår iallafall bra nu när jag vet att mitt hår gör det.. + att jag ska ju snart åka till Sthlm med bästavän och göra en keratinbehandlinng :D:D Vilket kommer att göra håret myyycket fiinare! Tänkte ta och lägga upp ett inlägg om vad det är för någonting så att ni kanske förstår lite bättre vad det är..?

Och till alla er som tror att ert hår inte växer, det gör det. Men det går av när man plattar det så när det nya håret växer ut så står det bara still.. en ond cirkel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0