amatör



Fick äntligen hämta ut mitt rek ifrån USA idag! Vart så jävla irriterad, reket kom i torsdag/fredags till Ica men dom hade inte skickat ut någon avi till mig? Så jag gick dit och bad att dom skulle ta ut en kopia på avin som jag kunde fylla i på platts men nej? Det gick minsann inte för dom var ju sååååå hårda på att man vart tvungen att ha den "riktigta"? Så skapligt less gick jag där ifrån i tron att avin skulle komma idag, vilket den inte heller gjort? Så jag åkte ner på ica igen och denna gång tog jag med mig tracking nummret. Som tur var så stod det en mer erfaren person där idag så jag fick hämta ut den UTAN avi och UTAN legg! Så jävla skönt. Dock så hade jag åkt på tull, men det är inget jag grinar för? Så det är så sjukt att det spelar roll vilken man hämtar ut grejer av, vissa behöver man inte ens visa legg för? Kanske för att dom somsagt har lite mer koll på hur det fungerar... vad vet jag?

btw, gissa vad som fanns i paketet?



ledtråd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0