ÄLSKVÄRT




Gud vad jag älskar min sääng och mitt liv just nu! Jag älskar att jag fyller 20 på måndag, jag älskar att jag ska ner på konsum imorgon och köpa svart färg/toning, jag älskar rosa, jag älskar att jag har beställt en massa fint ikväll, jag älskar att jag ska åka till stockholm på fredag, jag älskar att jag ska på handledarkurs på onsdag, jag älskar min katt, magnus och att jag snart ska bli moster åt igen :D:+ en massa annat såklart.. Som att jag tex ska få börja jobba 100% på mitt jobb!!! Spider dag och natt!! och inga mer kvällar!! Kan det bli bättre??

ska btw fixa en ny header imorgon var det tänkt eftersom bilden med ett rött körsbär kanske inte passar sådär otroligt bra in till en rosa bakgrund..? Haha:D dock så kommer hela min dag imorgon kommer att bestå av bakning och förberedelser tills kalaset på söndag (vi ska fira mig då), men jag lär nog klämma in en liten plåtning? Haha :)

Men nu måste jag sova! Mina ögon börjar att göra ont haha.. Men först blir det någon mysig disneyserie på youtube (via min älskade iphone 4 såklart)

Godnatt, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0