Wopsi

Ehe, sorry för dålig uppdatering men jag har spenderat mina kvällar med att plugga och beställa student samt balklänning, en jättefin tiara och svarta handskar! :) Jag skulle verkligen vilja lägga upp bild på mina klänningar jag ska ha, men jag har beslutat mig för att göra det när jag får hem dom! Blir lite mer spännande då lixom! ;)


Men jag kan iallafall visa tiaran som jag ska ha, den är verkligen jättefin och täckt med Swarovski kristaller!♥




Fin va? Haha, jag kommer (förhoppningsvis) att se ut som en riktig liten sagoprinsessa! Vilket är typ meningen! Lite barnsligt kanske, but who gives a shit?

Sen så är det ju 50 dagars imorgon! Tänka sig, 50 jävla dagar kvar till studenten, till friheten, till arbetslösheten, till ensamheten, haha näää nu blev det allt för depressivt! =D Här ska vi vara positiva! tralalalala!
Jag har iallafall lämnat in mina käraste skor på lagning idag med, det var ett par ifrån Nelly som klacken lossnaden på efter typ 5 rundor på stan..?
Jag hade tänkt ha dom imorgon DÅ DET ÄR 50 DAGARS MEN ALLA ÄR SÅ JÄVLA LAME OCH SKA STANNA HEMMA!?!"# till en klänning som jag beställde tiidigt idag + att jag köpte ett billigt rött läppstift bara för att testa hur man skulle se ut i det! :) Men antagligen så får jag den imorgon, ihope, ihope, ihope!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0