Vååår

Nä fyfan vilken dag.


Jag skulle ju åka på skolan med 9 tåget remember? Men sjääälvklart så bara somnade jag och glömde ställa min klocka. Så jag vaknade av att Lina ringde mig vid 9 kulkul. Grejen är den att vi hade bestämt att vi skulle köpa balbiljetterna idag och om alla vi ska få sitta tillsammans så måste vi köpa biljetterna tillsammans och blaabla. Så min kära pojkvän kom hit för att hämta mig men då ringer Emelie och säger att hennes karl ska på ett möte vid halv 1 och klockan var typ halv tjugo i 12 när vi åkte..
Så det var ju bara att vända på klacken å åka hem igen. Men baby stannade kvar en stund så då åkte vi på konsum, köpte oss en ost och skinkmacka med skinkröra och satte oss utanför i solskenet, mys♥


Sen så åkte vi hem och tog ut lillefisen på baksidan så han blev alldeles full med löv och skit haha..
Jag sprang omkring med kameran efter någon form av vårtecken då jag ser typ en fluga ? som sitter på marken, så jag sparkar på den och upptäcker att det är en liten bäbishumla typ!
Så jag typ lägger mig ner på marken i hopp om att få en bra bild innan den flyger, jag hinner ta en bild, den ser okej ut och den flyger. Men nu ser jag att kameran satte fokusen på bakgrunden! fuck, men den duger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0