Tänker studentkommiten med röven?

Eller vafan är det frågan om??

Sist jag kollade så tillhörde inte studenter de mest högavlönade personerna i sverige utan snarare tvärt om? Så jag tycker att det är jävligt f*ttigt att man inte anpassar "verksamheten" till målgruppen? Som det här med balen, vist det kommer säker att bli jävligt flashigt och bra, men komigen?? 650 jävla kroner för EN BAL? är det inte roligare om alla har en möjlighet att få komma?
Jag har själv kompisar som inte har råd att gå och jag tycker det är jävligt tråkigt och speciellt när anledningen är just pengar, PENGAR PENGAR PENGAR!
sen så kommer mösspåtagningsbalen som går på typ, över 400? Sen så tillkommer ju allt annat med flak,klänning,mössan,(kostym),skor ja men you name it!
Nä, fyfan för att ta studenten! Egentligen så skulle man ta och bojkotta hela skiten! Men hur kul är det lixom? men vist, jag har råd, men hur kul skulle det vara om man är den enda i sitt kompisgäng som har det? Nä precis.

Nu ska jag ta och sova middag, hejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0