Sunny day..

Mja,
Idag så var det faktiskt en riktigt skön dag i Östersund! Självklart så blåste (jävla horstad) men det var faktiskt varmt ! Dock så var jag rättså sjuk imorse när jag vaknade! Vad jag kommer ihåg iallafall så spydde jag hemma hos Magnus innan vi skulle sova och jag fick ingen luft heller? Så stackars Magnus fick stå och hålla i mitt hår så att jag inte skulle kräkas på det.. pinsamt.. Men det var såå värt det haha :D
Jag och Emelie hånglade sönder varandra inne på O'learys, så folk filmade oss och knäppte kort typ? Det är andra gången det händer när jag hånglar med henne, på karins maskeradfest (när jag var polis och hon pirat) så filmade karins systers pojkvän oss? Äh, man är väl snygg, det är väl bara att konstatera? lol

Jag stekte i solen som en steeekare?
Bakis och jävliga.. Men jag älskar dig Magnus!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

var är videon haha ;)

2011-04-15 @ 01:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0