My sweet, sweet darling! Loveu

Nu ligger jag i sängen! Hör och häpnad och klockan är bara halv 12! Hm, undra om det har med å göra att jag ska upp och jobba om 5 timmar och 30 minuter..? ;) haha.. Längesedan det vart ett natt inlägg nu.. Jag vet inte hur ni är, men jag måste ALLTID fippla med min iphone innan jag går och lägger mig?! Antingen blir det thiny wings eller angry birds, men ikväll vart det blogga! :) (Dock så kommer det nog sluta med att jag spelar endå..)
Btw vad händer på valborg? Själv hade jag, linnea och min älskade pojkvän tänkt att dela på en bag in a box och kolla på brasa, lite mysigt sådär :) ringde även ullis som var sugen!
För att avrunda det hela så måååste jag bara berätta att jag har en jävlans massa paket som jag väntar på..
Ett nytt löshår
Min skräddarsydda studentklänning
Mina balskor
Och ett par skor jag ska ha på studenten som Magnus kirrade åt mig idag! Så jag får dom imorgon när han kommer hihi spännande! Och ni vill inte veta vad dom kostade....jisses.
Sen så fick ju jag mitt Nellypaket idag som innehöll mitt nu äckligt snygga armband jag ska ha på studenten + ett par skor jag hade tänkt ha men skickade tillbaka pga den kassa kvaliten.. Inte för att det gör något nu när jag har hittat ett par bättre! :D
Men nu måste jag sova allihopa! Tack för mig, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0