MISSAN

Ni kanske kommer ihåg igelkotten som jag skrev om förra året typ hela tiden? Hon är här igen :D
För er som inte vet så heter hon Missan och hon äter ur handen, kommer när man ropar, går att klappa och plocka upp utan problem! ^^ Dock så var hon liite misstänksam idag, haha det var så kul!
Jag var ute med Jayson på baksidan och höre plötsligt hur det började att prassla där hon brukade komma fram ifjol så jag tänkte på en gång - Missan! Men sen så slogs tanken bort för det är ju så tidigt och allt, men sen när jag kollade närmare så såg jag henne! Så jag ropade och hon stannade upp och lyfte upp nosen, sen så hämtade jag kattmat så hon började äta, då passade jag på att kolla om det fortfarande gick att klappa henne, vilket det gjorde!
God I love that animal..♥

Missan ifjol!

Kommentarer
Postat av: renéejedef3ldt

men guuh vilken söt!

2011-04-22 @ 13:44:38
URL: http://jedefeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0