Give me some energy

Åh jag blir så irriterad på mig själv!
Det är såhär att jag alltid har tage hem min skoldata istället för att lämna den, eftetsom att jag vill kunna redigera mina bilder i ps (och jag har aldrig orkat ladda ner det till en av dom stationära vi har) men iallafall så laddade jag hem det häromdagen och insåg snabbt att "wow nu behöver jag aldrig mer konka och bära på den till och från skolan mer, sweet." vilket då också gör att det finns platts för min älskade systemkamera! Men självklart så har jag glömt den hemma både idag och i helgen då jag var på fest. Och självklart så har jag vare sommest fotosugen då med! Ush.. Ilandsproblem..

Nu ska jag fortsätta jobba innan jag får sparken haha!
Hare!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0