Fikade med tjejerna

Jomenvist!
Men håller ni inte med om att efter en låång dags slit så finns det inge härligare en att sätta sig någonstans, fika och snacka en massa skit haha? Nämen.. Svingott vare iallafall men jag måste säga att jag fick lite ångest efteråt med tanke på att jag började träna ikväll igen.. menmen, whatSOOever? Jag hade ju inte tänkt att fika på stan varje dag (för det är så jävla dyrt?) men någon gång skadar ju inte (:
Nu sitter jag iallafall hemma, kom hem ifrån gymmet vid 9 typ så fram tills nu så har jag hunne gjort äggröra, lekt med katten och redigerat lite bilder! flitig jag! ;)
Men nu ska jag gå iväg och knäppa kort på mina sjuukt snygga ear cuffs jag fick idag (mot all jävla förmodan) så
bloggar jag om ett tag och visar upp dom! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0