Det här med påsken

Är det bara jag som tycker att det är lite "onödigt"? Vist, vist, jag vet varför vi firar det och blabla men alltså komigen? Börjar det inte bli lite uttjatat med alla jävla ägg och och höner överallt? Men det är ju så, alla högtider förstoras ju upp som fan av alla affärer and so on! Don't get me wrong here, jag älskar verkligen när mormor bjuder på sin årliga påskmiddag! =D Älskar verkligen när hela familjen är samlad! iallafall


Jag hoppades ju på att få mitt paket ifrån Nelly idag, men då visade det sig att vi inte har fått någon post ALLS idag?? Hur ofta händer det lixom? Nä, hoppas brevbäraren är sen.. Men annars så har jag ju faktiskt en plan B!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0