Chill dag

Som började med att man var skittrött och skrev nå jävla bugg blogg inlägg tydligen?
Sen när jag väl kom fram till skolan gick jag in på toa och sminkade mig för jag hade så jäkla tråkigt och efter det kom Emelie så det vetefan vad vi gjorde?? Iallafall, sen hade vi religion och vi fick då båda reda på att vi låg på VG i kursen, så det kändes jävla bra! Efter det så kom våran gulliga lärare med kaffe och chockladboll, så jag och Emelie passade på att njuta av en cigg till det varma kaffet.. mm..

urs jagvet, stör mig också på färgerna i den första bilden. Jag hatar gult och att redigera just den färgen och självklart så var ju både motivet och bakgrunden gul?!
and after that när Lina och Johanna hade dykt upp vart det tajm att rekonstruera en fotografering med Emelie, snabbt, smidigt och enkelt. Sen vart det till att sätta sig och råjobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0