Varning för mycket bilder!

Som jag har pratat om så hoppade jag i Sundsvall i helgen.. Och jag har ju sagt att jag ska lägga upp bilder åsså, men jag lägger på liite bilder idag på typ 2 av 3456 saker jag köpte där haha närå, men jag lägger upp bild på 2 saker ifrån Sundsvall och det andra är ifrån paketen jag fick idag!!






Vi börjar med:

Björnfittan!

Så jävla äckligt snygg, varm och underbar! Denna är ett MÅSTE i vinter!







Sen:

ISBJÖRNSTASSARNA
Eller ja, pälsvantarna som är i samma pälsfärg som mössan! I LOVE THEM! Kommer använda dom varje dag i vinter!





After them:


Min nya älskade klocka!
Har letat efter en stoor och fin klocka länge nu och nu är den äntligen min!





Och sen:

GOOSEFILTEN!

Mamma bad mig åka och köpa 2 till henne och en till ****** och när jag kände på den vart det en för mig med! Den är så jävla mysig!♥





Kommentarer
Postat av: Johanna

köpte du filten på BOOM?

2010-09-30 @ 19:14:02
URL: http://joanies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0