@ School

Sitter just nu vid HELT FEL BORD och väntar på att min lärare ska komma tillbaka så att man kan börja jobba!
Jag kom hit vid typ 10 över 1 idag fast jag började 20 över 12.. bra där Annelie.. Men jag hade faktiskt vare en duktig flicka och frågat min lärare först ifall det var okej att jag kom lite sent! :) För det är ju såhär (när man bor uppe i norrland) att det går inte tåg varje timme så ifall jag skulle ha vare i tid idag så skulle jag behövt tage 9 tåget in så jag hade vare här 10! inte okej! Menmen!
Vi har tydligen någonting som heter någonting-som-jag-inte-kommer-ihåg och ska tänka ut ett företag som vi ska göra upp en budjet på osvosv och eftersom att jag är så smart så kom jag på vad jag skulle göra typ, påengång?
Ett Café! Där jag ska sälja Cupcakes!
Så nu sitter jag och funderar ut ett naamn, men jag har några saftiga på G! ;)

Nä, nu måste jag fortsätta vara lärarens kelgris!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0