Må-Dåligt-Dag

Alltså guuuuud jag får nå feel!!

Nu ångrade jag fan att jag plattade håret!!
Jag står just nu inför ett jävla ultimatum:


Antingen:
Fortsätter jag och plattar håret så att det aldrig får vila + så kommer det att fortsätta gå av och vara slitet men jag kan fortfarande ha hårförlängning..

ELLER:
Så låter jag det vara krulligt, kort och fult.. MEN det har en chans att vila och växa.. ÅÅH..

Och det värsta är ju att om jag har kort och krulligt hår så kommer jag ju inte att kunna ha snygga kläder ELLER ta kort på mig själv.. För jag känner mig så jävla osexig.

Så, vad får det bli.. Ja, det är ju frågan.

Här har ni några nytagna OREDIGERADE/ORETUSHERADE bilder på mig själv.









Nä,  nu skiter jag i det här.
Så nu blire spore.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett litet tips är att på natten inte har löshår i, och sover med nåt sorts "leavein" balsam så att håret får fukt. Sen på dagen plattar du inte håret, men du kan ha i löshåret ändå och fläta hela håret i en inbakad fläta tex, då behöver du inte platta det men har ändå en lång snygg fläta så att du känner sig snygg! :)

2010-09-23 @ 22:15:23
Postat av: EXECUTEBARBIE

Tack för tipset!



Men grejen är den att jag sover aldrig i mitt löshår! Men jag måste verkligen sluta platta det om det ska ha någon chans att växa :/ men jag ska ju köpa REDKENS serie EXTREME och den är så jävla underbart bra så det lär nog lösa sig endå. ÄH! ^^

2010-09-23 @ 22:26:39
URL: http://executebarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0