I'm switching!

Okej, nu handlar det om att prioritera här!
Jag ska nämnligen wait 4 it... byta shampo/blalsam!
Jag ska självklart fortsätta att använda REDKEN men inte just sorten jag har nu!


Såhär är det vaaa!



Det här använder jag nu: REDKEN COLOR EXTEND

"Försluter vitaliteten och skyddar färgbehandlat hår så att det förblir friskt och glänsande"



Det här ska jag byta till (igen)!
Använde det för några år sedan:
REDKEN EXTREME

"Stärker, återuppbygger och skyddar kemiskt behandlade hår med 3D Repair Complex"


Och fattar ni vad dyrt det är eller? Jag ska lixom ha hela serigen! Dvs, Shampo, Balsam, Inpacking, Leave-in tretment, cat treatment och deep fuel!
Det är 6 stycken produkter och fatta vad DYRT det är att köpa i sverige!
Tur att man köper det billigt då, men det kommer fortfarande att kosta över en tusenlapp iallafall men det är det fan värt! Så det är det allra första som jag ska slänga ut peng på när lönen kommer!!

Ja, nu vet ni det! Nu ska jag umgås med bejb och vila mina onda hälar!

btw, jag och älskling firar 16 månader idag!

Love ussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0