I love my life

Hello darliings..

Alltså guud, finns det något bättre en att bada? Det var helt perfekt! Mycket skummm, hett vatten, tända väldofftande partyliteljus och en film på datorn.. Allt som saknades var min baby, men jag ska lätt bada på torsdag med när han är hos mig! + att vi ska kolla på/beställa lite things till vår ***********!! EXIGHTED IAM!!

Nog om det
Nu ska jag fortsätta kolla på Idol med mamma och sen blire väl sängen, sims eller spore! ^^ btw.. Imorgon kanske det blir krulligt hår med... Jag tror fan att det har förtjänat lite vila!

Nä nu ska jag ringa och prata med älskliing!
kyss


Btw, vad gillar ni min rosa emopjamas ifrån Thailand då?
(har ingen kamera just nu så får nöja er med cambilder en så länge..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0