Gratis internet 4 life!

Fan vad skönt det är att dom har börjat med gratis internet på veolia tågen!
Då har man ju något att roa sig med nu i en timme och tio minuter!
Men nu är ju bara frågan..

Vad ska jag göra? Haha, kläder känns lixom inge kul att kolla på längre eftersom jag har beställt så jävla mycket den här månaden känns det som ._.
Sen så känns det lite väl wierd att ta kort på med själv med camen..

hmm.. what to do.. Undra vad kissie har haft för sig under den här halvtimmen jag missat att kolla på hennes å så underbara blogg

HAHA!

BTW

Köpte mig ett par nya skor i helgen fyskam eller ja, ett par stöövlar rättare sagt!
Inte för att jag tyckte att dom var speciellt snygg men det var bara för att jag verkligen beövde ett par "klackar" som jag kan klicka runt med på skolan haha.. Jag lägger upp bild sen efter jobbet
iallafall, hade på mig dom idag men alltså nu är mina fötter helt slutkörda!
Snacka om att det märks att man inte gått i klackar på länge! Så nu innan jag satte mig på tåget så drog jag på mig mina älskade kängor (från Din Sko) så att mina fossingar kunde få lite frid!
(+ att det underlättar nu när jag har typ 7 ton bagage med mig hem sen myshelgen hos älskling)

Nä, nu måste jag sluta tom snacka i min ensamhet..
Ska kika runt på lite ointressanta bloggar och ointressanta facebook nu en stund sen ska jag fan sova!


LINNÈA!

LÄSER DU DET HÄR SÅ MÖT MIG PÅ STATION TYP KVART I 6!! HAR INGE BATTERI PÅ MOBILEN HELLER
(as always) SÅ GO THERE

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0