Godkväll!

Eller ja, snarare godnatt

Ligger just nu i älsklings säng och myser med hunden i väntan på att han ska slänga av sig kläderna och krypa ner brevid mig! Ahh, det är så det ska vara. En hund vid fotändan och en varm pojkvän brevid.. Fast, så är det ju alltid när man kommer hit ifs..
Jaja, jag vet inte riktigt mer vad jag ska skriva.. Kalaset var jätteroligt och smörgåstårtan VAR UNDERBART GOD (som den visseligen alltid är när min syster gör den)
Sen 2 timmar senare satte sig jag och bejb på tåget till Östersund (som jag förövrigt ÄLSKAR jämfört med fu*king k*kSundsvall)
Meen jag ska sluta snacka en massa skit nu måste tvinga älskling att göra en macka till mig!
;)




-Gammal bild med min då så pimpade phone-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0