ALDRIG mera FI*TSUNDSVALL!

Hej allihopa!

Jag måste säga att det här har vare den västa helgen på länge..
Tänker självklart inte skriva det i bloggen för det orkar jag inte! Men jag kan säga lite kort att jag har blive slagen av en kille och hans jävla **** till tjej!! Har så jävla ont under mitt öga så jag vet fan inte vad jag ska ta mig till..
menmen nog om tråkigheterna!

Jag shoppade ju också =D I massooor!
(Jag ska lägga upp bilder på det jag handlade om en stund!)
Sen så var vi ju åt på stekhuset eftersom min ena syster fyllde 30! SKITDÅLIGTSTÄLLE om ni frågar mig
Jag tog en whiskymarinerad oxfilé med smörstekta kantareller och lök som gick på 270kr och då förväntade jag mig att den skulle vara super! Men icke. Smacklös, för blöt och bara allmänt tråkig. Kantarellerna smakade typ ingenting heller, mitt rosévin jag beställde in smakade satan det med. buhu
Hela kalaset gick 819:- för mig och Magnus vilket inte var så farligt för när vi går ut och äter på lite "finare" ställen så brukar notan sluta på över tusenlappen!

Btw, jag har skaffat brillor!
Fina va? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0