Trååkigt

Senaste:


Personen du pratade med telefonen? - Magnus♥
Personen du fick ett SMS av? -  Magnus♥

Låten du lyssnade på? - Hm, Imperitum med Immediate Music tror jag det var.

Som du åt? - Glass!

Som du drack? - Vatten

Filmen du såg? - Nån sketen en på 6an igår!


Årets:


Snällaste? - Min strutts Emil!

Snyggaste? - Jag såklart?

Bästa förhållande? - Det jag har haft i typ, 2 år snart?

Bästa vän? - Linnéa Bååth!
Roligaste kväll? - Många

Älskling? - Min!



Antingen eller...


Långa eller korta förhållanden? - Korta till en början, sen ett långt jävla forever and ever förhållande!♥

Puss eller hångel? - Sex!

Strul eller förhållande? - Förhållande, men hade frågan ställts för 3 år sedan hade svaret vare anorlunda!

Fest eller hemmakväll med familj? - Hemmakväll!

Vänner eller flickvän/pojkvän? - Man behöver väl båda har jag hört?

Dator eller TV? - Dator!





Under den senaste veckan har jag:


1.Varit full? Nej

2.Snusat? Det är det äckligaste jag vet i hela världen!

3.Rökt? Hell yeah

4.Hållit någon i handen? Ja?

5.Hånglat? JAAA





Just nu:


Vem saknar du? - John blund..

Vem är du kär i? - Trädgårdstomten!

Vem tänker du på? - Magnus♥

Hur känner du dig? - Trött och ja, trött!

Vad vill du helst göra? - sova..

Vart vill du vara? - LA!






Kryssa i...



Kär? ja (X)   nej ()

Singel? ja ()   nej (X)





Avsluta meningarna...


Senaste kyssen... var som en käftsmäll!

Fösta gången jag var full... fick jag en k*k i ögat!

Jag vill... smeta in mig själv med pappas hemgjorda potatismos!

För två dagar sen... Var det tisdag om jag inte minns fel!

I natt ska jag... onanera!

I morgon... är det torsdag vilket betyder sovmorgon till halv 1! UNDERBART

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0