The good life is over!

Japp japp japp!

Jag ligger bara såå efter min planering! Nog om det.
Nu ska jag träna pilaaates! härligthärligt! Och sen duchen and maby om jag orkar städa..

Btw, några här som har börjat planera inför helgen? Halloweeeen you know..?! Själv ska jag vara i Östersund på O'Learys och röjja! (Det är halloween fest för er som inte viste om det)
klicka hääär om ni vill komma till evenemanget på facebook!
Det kommer att bli sååå kul! Och jag har beställt en ny halloweendräkt ;) aha! Dock så vill jag inte visa er den förns den kommer, men jag säger såhär.. Jag trodde aldrig att jag någonsin skulle köpa en X) *TIHI* busigt..

NÄ, nu måste jag träna så att det blir av!

hörs sèèèèèèèèèèèèèèèèèèn!



haha uuuush vad pluffssiiigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0