Tågtime again

Jahapp, då sitter man på tåget igen då påväg hem till Ånge! Farmor ska komma och fira mig för att jag har fyllt år (den 22/8 men bättre sen en aldrig!) så det ska bli najs! :) Hade tänkt att hinna duscha och tvätta håret med + att träffa Linnéa en sväng så att jag kan lägga in lite bilder ifrån min kamera! Eller ja, jag ska sätta i mitt minneskort i hennes kamera eftersom att min är trasig.. På tal om det!
Måste komma ihåg att ta med mig försäkringspappren med så att jag kan lämna in den på måndag!

Hm, vad ska man mer skriva? no idéa. Min blogg känns så jävla tråkig nu eftersom det inte blir några bilder :/
Äh, nästa månad blir bättre, I promise! Då ska jag ju införskaffa mig en systemkamera =D finaly! Det känns som om att jag är den enda i hela klassen som inte har någon! Vi går ju media lixom, hallåå? Man måste ha en då ? Haha närå. Men jag har velat ha en så jävla länge nu men det har alltid kännts så dyrt! Men nu när jag har sparat och grejat så JAAA. nä, nu blev det är tråkigt. Jag skriver bara något för att skriva. En massa tråkig brödtext.

Man kanske ska ta och plugga istället?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0