Surprise!

Haha vilken överaskning.. Sitter just nu och har Sammhälle A (vilket inte är den roligaste lektionen) och donar på! Men sen gick jag in på min mail för att ta bort all irriterande skräpost men då ser jag ett mail ifrån en "anonssida" som jag är meddlem på och jag har tjänat pengar där! HAHA KUL, sen så är jag medlem på massa andra anonssidor med så det här kommer att bli kuuuuuul!!
^^,

Men nu måste jag tyvärr fortsätta vara tyst, duktig och lydig! haha.. sassy.. Nä, men seriöst jag måste jobba nu!



Jävligt cool bild på mig!
haha..


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan adda mig på [email protected] så kan vi prata om det /t eklund

2010-10-05 @ 18:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0