Sista jävla gången

Fyfan alltså, nu börjar jag störa mig riktigt jävla ordentligt på folk!
Det värsta jag vet är fan när folk ignorerar en, ÄVEN fast man säger att det är sjukt jävla viktigt att man får igen grejorna??

Jävla irriterande.

haha, skrattretande egentlige. Först, snor en jävla polare något av en (SOM DENNE/DESSA VET ÄR JÄVLIGT DYRT OCH FRAMFÖR ALLT MITT) använder upp skiten och sedan ljuger om det?! Och att sedan skylla på varandra lixom? ROFL

Sen så har man ju personer som har lånat saker av en i flera jävla år?! Som jag FORTFARANDE inte har fått tillbaka! Men då var det ju en anledning varje gång, sen så blev det bara tyst om det!
Som om att man skulle glömma det då lixom?

USCH

Vissa människor är fan för mycket!

Nä, men det är väl så. Man måste sluta låna ut saker OCH DET SKA JAG FAN GÖRA MED!
Gummissnodd, skor, kläder, penna? vad fan som helst!

forget it


Och ska jag vara riktigt ärlig så skiter jag fullständigt i vilka som känner sig träffade, not my fucking fault.

Kommentarer
Postat av: EMELIE

hahaha annelie allvarligt?

ögonskuggan igen? dude, really?

klart man tar åt sig när du skriver "skyller på varann" när det var mig & lisa det handlade om.

det var ju inte en liten pik heller.

Glöm och gå vidare.

2010-10-01 @ 19:38:43
URL: http://makeeme.blogg.se/
Postat av: EXECUTEBARBIE

omg. Sättet du resonerar, finner inga ord. ************************************************************************************************************

2010-10-02 @ 00:43:49
URL: http://executebarbiie.blogg.se/
Postat av: EXECUTEBARBIE

btw! Tack, då vet jag att du också va me på det lika mycket! :) Jag har bara spekulerat och tänkt med tanke på vad andra har tyckt och trott dvs, ja you know! rofl. lier.

2010-10-02 @ 00:44:59
Postat av: MAKEMEE

hahahahahahaha. tro vad du vill, orkar inte ens bry mig när du verkligen vill göra drama till 100%.

du vet själv vad som är sanning och inte, sen om du vill göra dramatiska inlägg om det, do it. de är inte jag som förlorar på det.

2010-10-02 @ 13:50:50
URL: http://makeeme.blogg.se/
Postat av: EXECUTEBARBIE

hahahahahahaha. Vad bra! Men eftersom det här är min blogg you know så får ju jag skriva exaaakt vad jag vil i den! Och jag kände bara för att berätta lite för mina läsare om vilka värdelösa och falska kompisar det finns!

Förlorar på det? HAHA tillåt mig att skratta!

Det ända jag förlorar något på är att vara vän med någon som snor saker av mig! :)

2010-10-02 @ 15:47:25
URL: http://executebarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0