Run away train

En Stor börda har lättats ifrån mina axlar!
Jag vet precis vad sanningen är! Du och **** snodde den. Sen när jag frågade dig om vart den var ljög du och sa att det var **** som hade snott den och att den var hos henne and so on!
Så ja, jag vet sanningen :) Men snälla lilla gumman, dramainlägg? Jag skriver somsagt och berättar vad jag tycker, tänker, gör och i detta fallet vad som hände!
Dude, really? it's a blogg?


Glömm och gå vidare!


Haluken k*ken!

Sitter nu på tåget påväg mot älskling! Är framme vid typ, 16:24 och då ska han hämta upp mig på station! Vi har planerat en mysig dag i badhusparken idag med hunden och ankorna, .ag älskar verkligen att mata ankor så måste in och köpa mig en limpa bröd till dom! Dock så blir ju Mimmi så förtvivlad när man kastar maten till dom och inte till henne.. ehe stackars..

Sen så kom jag på nu att den 16de har jag och bejb blive bjudna på 18årsparty! Undra vafan man ska dricka.. Vill ju inte göra om samma tabbe som på personalfesten då jag blev lite.. överförfriskad.. Menmen what to doo!

Nä, nu ska jag fortsätta att njuta av den åh så trevliga tågresan!

Have a nice day


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad lik du var PeW på den bilden! :)

2010-10-02 @ 17:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0