OjojojdAA!

Tog bort det jag skrev här egentligen, kände att jag inte orkade vara en dryg bitch ikväll! =)
Fast, vem vet.. Det kanske publiceras.. who knows? ;)

Eller så kanske jag gör ett litet videoinlägg om skiten istället!



Btw, bara jag som kom på precis att det är fredag idag eller? haha fan vad stressad man är alltså!
Men åh.. Kom på att min och älsklings helmysdag imorgon kommer att bli förkortad..


Hade ju planerat att åka till han så att man är i stan vid 1 men självklart så går det ju bara 2 rimliga tåg imorgon eftersom att det är lördag! Och det tidigaste är tåget som jag åker till skolan med dvs 06:08! känns inte såådär överdrivet jävla lockande lixom? Så jag får väl ta det "sena" så jag kommer till han vid 5 *suck*

Det känns som vi inte har umgåts på evigheter!:( Vist, vi har ju sätts varje dag den här veckan (som alltid, bortsätt ifrån Onsdag men då fick ju han se mig på tv istället haha!) Men iallafall, vi har fan inte sovigt med varandra sedan helgen tror jag! Och det är fan rekord iår! ._.'


Miss you love!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0