My angel has left the building..

Gud vad trevligt!
Mitt paket med ligger på shell nu! Faan vad fort det gick alltså! Jag beställde det igår typ vid 3 och nu ligger det på shell! tIHI

Iallfall.
Idag är jag trött som ett ljuver och har varigt det heela dagen.. Men no time 4 sleep! Ska göra mig klar nu och gå ner till Linnéa en sväng! Ska kanske klicka hem ett par skor ifrån Nelly när jag ändå är där. tihi *busigt*
Föresten, har ni sätt att det snöar? =D Åh myyys! Jag har längtat efter vintern så länge nu!
plus att det är under den årstiden man beställer mest med kläder, ja jag gillar fan vintern!
Nu ska jag göra en liten gämförelse med sommaren och vintern bara för att jag är så jävla ball:

Sommarn:
Klänning +
Pumps ++
Värme ++++
KUSAR - - - - - - - -!
Utomhusbad +
ööh, hjälp mig men jag kommer fan inte på något mer ^^

Vintern!

Snööö +++
Vitt och ljust ++
Underbart ljus när man ska fota ++
Julaftooon +++++
Mysiga promenader i vintermörkret ++
Leggins ++
UGGs ++++
Vinterjackor ++++
PÄLS +++++++
Vantar +
Halsdukar ++
Mysigt ljud under fötterna när ma går ++
Kyla + -

mhm.. Men nu vill jag inte framstå som någon som älskar vintern mer ;) Men det blir ju alltid såhär, i mitten av den gråa och tråkiga hösten vill man ju ha den fina vita vintern och sen i mitten av vintern eller lite mer mot slutet eller ja, när det är som kallast, vill man ha sommar!

Snaka om att vi människor alldrig blir nöjda!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0