KARIN, eran fest var den bästa på länge!!

Ja, fan vad kul jag hade i fredags på 18års partjajjet! Tro det eller ej, men det vart inte ett enda bråk och det har jag då aldrig vare med om =D Sen så var jag orolig att mina 2 flaskor vin inte skulle räcka eftersom jag alltid brukar ha en bag in da box, men det var precis lagomt! Fast, nån grogg mer hade ju inte skadat ;)
Ja, det där måste då allt göras om!
Sen i lördags så firade jag och älskling 17 månader fast, fira och fira, efter fredagens trevligheter så sov vi till typ halv 5! Men senare på kvällen kollade vi på Avatar (blue-ray format) på älsklings projektor vilket var awesome!
Men just nu väntar jag på att Captain FishBone ska skicka alla bilder sen fredagen så man kan få ta del av det goda! Och självklart kommer jag att lägga upp några här ;)
Sen så finns det redan några på facebook om några är intresserad but, you have to be my friend there to seeeee theeeem! ;)
Lägger upp bilderna så fort jag fått dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0