Inläget som inte publicerades igår!

Ser ut som att det ändå var någon som skulle ta åt sig.. Trodde att det var glömt?? eller hur var det? ;)

Jag vet inte hur ni resonerar men, skulle ni lätt kunna glömma och gå vidare om en såkallad polare snor något jävligt dyrt och värdefullt ifrån dig och sedan ljuger om det?
Nä precis.


Fast, ifs, det kanske inte är så konstigt att dessa människor resonerar på det viset med tanke
på att om man snor något ifrån en ja, "kompis" och sedan ljuger om det (UTAN ATT SÄGA FÖRLÅT) så har
man nog inget samvete (inte för att det inte var något jag redan viste men)
och heller inget i mitt liv att göra, tyvärr.

Du tycker att det här är nån jävla skitsak som jag borde "glömma och gå vidare" med, det märks ju hur du verkar ha blive uppfostrad iallafall, i min familj fick man lära sig redan som barn att DET ÄR FEL ATT TA ANDRAS SAKER! vafan, har man inte råd att köpa en grej som man vill ha och det visar sig att ens polare har den, så ska man väl förfan inte sno den och sen när sanningen kryper fram tro man att man har någon jävla rätt att käfta emot och försöka rättfärdiga det man har gjort!
Det finns inget som ursäktar ett sådant äckligt beteende och speciellt inte när det gäller ens vänner.

-Det första inlägget jag skrev handlade inte i huvudsakligen om denna händelse, utan något som hänt nyligen, men detta inlägg är en svar på tal till dom som kände sig träffade av det första inlägget och tillråga på allt hade mage att kommentera på ett sådant oresonligt sätt.
-

Nä, nu ska jag sluta ödsla energi på tjuvaktiga****** och annat patrask, har ju faktiskt ett normalt liv att driva!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0