I wonder..

Alltså shit,
Snacka om att det märks på statestiken om man inte bloggar på typ, en helg? Det går ner ifrån typ 100 till 40 !! Men det förstår väl jag.. Jagmenar, hur kul är det att kolla på samma inlägg hela tiden haha? Men skit i det. Nu tänkte jag dela med mig av några funderingar jag har!

1. Ska jag raka av mig håret, skaffa peruk och låta det växa ut helt oberoende av plattång osv?
2. Raka sidecut?
3. Köpa systemkameran nästa månad?
4. Skaffa helgjobb?
5. NÄR SKA JAG SLUTA PLATTA HÅRET?!
6. Vad ska jag vara utklädd till på fredag?
7. Kommer jag klara av att göra mitt projekt?
8. Jag MÅSTE städa ur min jävla garderob!
Det är såhär, alla kläder som ligger i graderoben, är kläder jag inte använder och den är helt full! Och kläderna jag använder ligger antingen på golvet eller på sängen!! Hm, ska man göra en bloppis eller vad?
9. Kommer pillren att funka?
10. Undra hur allt hade sätt ut ifall man hade haft blogg när man var 14-15?
Var 1.a på snyggast.se där och hade över 6-700 bevakare på bdb! + att man var lite mera, crazy då..Hm..

11. Vågar jag operera mig?

Någon som kan besvara några funderingar jag har?

Kommentarer
Postat av: ★ Twixy ★

sidecut är sjukt snyggt!

2010-10-11 @ 00:15:03
URL: http://twixys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0