Hår, Hår, HÅÅR

Hm.. Jag funderar..

Undra om man inte ska ta och prova köpa stickhair och sätta i håret istället för träns jag har nu..
Jag använde alltid micoringar förut när jag satte fast håret men sen jag åkte till thailand förra året. Tog ut håret då innan och satte fast det med skitclips då så att jag skulle kunna ta av mig det under dagarna men nu har jag lixom aldrig orkat gått tillbaka till microringar vilket suger..

så nu tänkte jag att man kanske skulle gå tillbaka till microringar (eftersom att det är den metoden som sliter minst) och istället för att använda träns, köra med stickhair (typ 100 små slingor)
Det som egentligen får mig att tveka är när man kollar på folk som typ paow eller nått emo jag såg på nån blogg. Dom använder sig av stickhair men vafan HÅRET DERAS ÄR JU JÄTTEFULT? Stort och burrigt lixom..

Fast ifs, jag har ju alltid vara så jävla noga med att sköta mina hår så att dom håller i flera år!
Kanske är för att man använder världens bästa hårvårdsprodukter?
Dom kör väl me typ BOBBY eller nå annat skit. NEJ, jag gillar inte Bobbys längre.!

VÅGAR MAN?!



Någon som har provat och tycker att det ser bra ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0