Happy day mf!

Men god eftermiddag på er alla avundsjuka jävlar! ;)

Sitter just nu vi köksbordet och har betalat en massa räkningar *buhu*
Var ju i Östersund idag och gjorde mitt konditionstest.. Ja, om vi säger såhär. Jag har kondition som en 60-65 årig kärring haha! treevligt! Men jag tycker det bara är bra att jag fick något dåligt värde iallafall, för då blir det mycke roligare sen när jag ska tillbaka och se vad som har förändrats =D

Efter jag kom hem så gick jag hem till knulliz som hade Bea på besök! Vi rökte och snackade en massa skit precis som förr i världen! Ush vad gammalt det lät Sen gick vi på konsum där jag köpte en triss och vann 50 kr! Hör och hänad! Men som den ljuva spelnarkoman jag är så gick jag givetvis in på konsum igen och köpte en stor för 50 hahaa.. Meeen där vann jag ju självklart inget! Men jag var nära ! Det räknas väl eller hur..?

Nä, nu är det färdigskrivet här! Ska ut och röka och ringa älskliiing!

FU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0