Be Patience

Hej allihopa!

Nu sitter jag och myser i min rosa hellokitty morgonrock och nyskorna! Gosh, I just cant take them off! Älskar dom förmycket! Nästan lite scary..
Men nu känns det nästan som om att man har hamnat i en liten svacka igen! alltså angående bloggandet, men det är inte så konstigt! Anledningen till varför det kommer upp inlägg bara på kvällen är för att jag har helt enkelt fullt upp på dagarna! Jag kliver lixom upp vid 05:00 sticker med tåget 06:08 till Östersund för att praktisera på Ica Maxi 08:30-15:30, sen åker jag tåget hem vid 16:42 och är hemma tio i 6 och jobbar 6 till runt 8! Sååå, det finns lixom inte så mycket mera tid! Menmen, what to do?? Nu ska jag iallafall fixa ihop alla paket som jag ska skicka tillbaka and later on.. PLAY SIMS




Här är min underbara pojkvän btw, vist är han söt? ;>
Vi har vare tillsammans i hela ett och ett halvt år nästa månad!


Fan vad tiden går fort..

Kommentarer
Postat av: Jenny M

Grattis till och ett halvt år :D

2010-10-20 @ 15:29:30
URL: http://jennyemiliasliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0