Pink flavor

Hej mina små läsare!

Nu ligger jag äntligen i sängen I MIN ROSA ONE PIECE och håret i en ful knut efter en låång dag! Tränade idag gjorde jag med föresten och det var verkligen jätteskönt! Körde på armar, kondition och lite ben. Härligt! Jag har äntligen fått tillbaka min efterlängtade pepp igen! Allt som behövdes var att gå och köpa sig en kartong med Nutrilett! Älskar det! Man får verkligen kontroll på kalloriintaget under dagen vilket underlättar oerhört! Men nu kommer jag inte göra som förut då jag typ enbart levde på det. Utan bara byta ut nåågra måltider! Men lunchen förblir i matform! Eftersom att det är den viktigaste måltiden på hela dagen! Det viste ni inte va? ;)

Nä nu ska jag ta och knappa hem lite stuffs ifrån Gymgrossisten!
ha't!



Bara jag som tycker att jag ser typ, bättre ut utan smink på bilder??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0