Lust att hjälpa mig?

Jag har världens dilemma.. En sexig tomtekostym är något som fattats i min kostymsamling allt för länge och jag har hittat 2 stycken som jag är jävligt suga på, men vad säger ni? which one?

Den här, lite halvtråkiga som finns på alla svenska sidor?

Den? Då jag blev helt paff över att man fick med boot covers:erna ! Jävligt snygg om jag får säga och man kan ju ha leggins, eller ja, ska, ha leggins i den! iallafall när man går ut på annandan ;)

Sen har vi den här lite mer socker söt och anorlunda!


Jävligt fin eller hur? Dock lite väl tråkig framme vid tuttarna + att det inte är några boot covers till!! Det är ju det som gör typ hela kostymen?

Men vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: amanda

helt klart den första :D som sagt för lite boobs i den andra!

2010-11-19 @ 00:35:34
Postat av: HONDUUVET

den första, lätt!

2010-11-19 @ 01:00:42
URL: http://honduuvet.blogg.se/
Postat av: EXECUTEBARBIE

Amanda: Ja det är ju det som suger med den andra! Hade det vare längre urringning så hade den ju vare sjukt mycket snyggare! Men jag tror fan jag ska beställa den första med..



Ullis: Maybeee!!!

2010-11-19 @ 09:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0