LET'S DOOO IT!

Ja nu har jag ÄNTLIGEN beställt min sexy santa kostym! Känns riktigt bra faktiskt! =D
Jag älskar verkligen att klä ut mig gör inte ni? Jag hade tänkt att ha min kostym kaaanske på julafton haha eller, kanske inte.. Men på annandagen när jag ska ut på krogen och på julbordet vi ska ha med jobbet! :) Treeevligt! Har övertalat Linnéa nu också så hon ska också ta och beställa sig en!
Dock så är hon ju så jävla krääsen så det lär väl ta typ 7 år innan hon bestämmer sig?!

Sen så kanske ni vill veta vad jag gör juuust nu?
Jag sitter vid mammas laptop, har nyss käka 2 mackor med ägg, sen innan dess var jag och tränade ett andra pass med Linnéa på Grottan och innan dess jobbade jag och innan det tränade!
INTRESSAAANT?!



Bild på mig och gosEmelie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0