Jävla

Fyfan vad jag hatar att pendla ibland! exempelvis precis just nu!!
Jag har precis satt mig vid ett sexplatts, lagt ut bena på sätet mittemot och har datorn på bordet och SJÄLVKLART så ska det komma ett gäng kärringar och sätta sig PRECIS JUST HÄR!
Okej om dom bara hade satt sig på dom 5 LEDIGA säterna som fanns men ICKE!
Självklart ska ena kärringen sätta sig där jag har fötterna!

Fyfan, om man nu ska sätta sig någonstans där det redan sitter någon så sätter man sig väl förfan på dom lediga plattserna?! Nu måste ju jag sitta med bena på mitt egna säte och stödja mig mot bordet SKÖNT! ELLER INTE
+ att dom snyter sig i papper som dom lägger ner i väskan igen! MYSIGT

Snacka om att den äldre generationen borde lära sig lite folkvätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0