Hell

Så, nu har jag bestämt mig för vilken tomtekostym jag ska ha! Men det visar jag sedan när den har komme i brevlådan! FAN, jag kom på en till sak, MAN KANSKE SKA TA OCH BESTÄLLA SIN STUDENTKLÄNNING SNART?!
Den är ju ifrån USA + att jag aldrig har handlat ifrån den sidan förrut! spännande.. Men den är sjukt snygg och jag kan nästan lova att ingen kommer att ha en likadan på studenten! ;)

men nog om det, nu sitter jag och råpluggar psykologi.. kulkul. Blir så jävla less på våran skola. Jag menar, hur smart är det att ge en hel klass praktik i typ 6 veckor? Sen så ska man få restuppgifter i 4 ämnen med 8 jobbigt uppgifter (som man måste göra helt själv eftersom man inte kan få hjälp av nån lärare) sen ett stort jävla projektarbete som man måste jobba med varje dag hela året?! Jag menar, är det konstigt att man inte hinne eller? Sen så har vi ju dom lärarna som avarkiverar inlämningsmapparna på fronter?? "för att deadlinen har gått ut" lol.
Sen när man ifrågasätter något om det här så får man alltid höra:

"ni går faktiskt i 3:an nu så det här borde ni fixa"

FU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0